Pierścionek jak ubranie

Marka Lilou przedstawia kreatywną kampanię prezentującą kolekcję pierścionków.

Ukazana w nieszablonowy sposób, na bazie pomysłu zainspirowanego dynamicznymi ulicami Nowego Jorku lat 50-tych oraz kultowych plakatów i grafik z tamtego okresu.

Dłonie niczym sylwetki kobiet zawładnęły przestrzenią i uchwycone w ruchu prezentują najpiękniejsze pierścionki Lilou.

„Zależało mi, aby pokazać, że każdy z pierścionków ma ukryte znaczenie, a razem tworzą spójną rodzinę i w grupie mają jeszcze większą moc. Motywy natury, kosmosu, emocje - to wszystko odnajdujemy w kolekcji pierścionków Lilou” - mówi autor zdjęć i dyrektor generalny marki Mateusz Motyczyński.

W kampanii dłonie zamieniły się w sylwetki kobiet. Pierścionki zdobią je niczym ubrania, a ich styl definiuje osobowość i energię kobiety. Błysk kamieni szlachetnych, elegancja pereł, kolory złota i srebra podkreślają różnorodność każdej postaci.

Pierścionki Lilou na dłoni kobiety to coś więcej niż klasyczne pierścionki, to wyraz siły i ekspresji. To talizmany niosące piękne emocje i wartości. Każdy z nich to autorski projekt twórczyni marki Magdaleny Mousson-Lestang.

Graficzny styl zdjęć podkreśla, że styl kobiety nie kończy się na ubraniu, a piękna biżuteria może być czymś więcej. Dynamiczne przedstawienie dłoni oraz pozy, które przybierają, przywołują scenki uliczne, sytuacje z dnia codziennego, relacje międzyludzkie...

W sesji wykorzystano pierścionki z kolekcji: Biarritz, California, Cross, Flowers, Ginko, Luck, Lune, Meaning, Sun, Zodiac oraz personalizowane obrączki.

Autor zdjęć: Mateusz Motyczyński

Stylizacja: Katarzyna Straszewicz

Produkcja: Kacper Słoma