Mural Lilou w sercu Warszawy

Ulica Mokotowska to miejsce, gdzie można poczuć historyczny klimat i energię stolicy.  To zdobione kamienice w stylu secesyjnym z początku XX wieku, butiki znanych marek i projektantów, klimatyczne kawiarnie i restauracje… To miejsce, które tętni życiem. Od sierpnia na ulubionej ulicy warszawiaków możemy podziwiać bajkowy mural Lilou.

Ilustracja nawiązuje do zabytkowej kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 63, w której twórczyni marki Lilou Magdalena Mousson-Lestang otworzyła swój pierwszy butik w 2009 roku.

To interpretacja shopping experience. Artystyczna wizja, która doskonale oddaje kwintesencję filozofii marki: radość życia i dzielenie się pozytywnymi emocjamiNiczym zatrzymany kadr z filmu zaprasza do wyjątkowego miejsca. Znajdziemy tam kultowe symbole marki: koniczyny na szczęście, serce z wygrawerowanym miłosnym wyznaniem, charakterystyczne modele biżuterii i torebek Lilou. Całość utrzymana jest w pastelowych, żywych kolorach. 

Współpraca z ilustratorką 

Do stworzenia ilustracji Magdalena Mousson-Lestang zaprosiła młodą artystkę. Karolina Pawelczyk rysunku uczyła w Central Saint Martins w Londynie. Jej specjalizacją jest rysunek fashion oraz beauty. Wielokrotnie tworzyła światowe rysowane kampanie dla Marc Jacobs Fragrances. Posługuje się oryginalną flamastrową kreską i eksperymentuje z kompozycją. W Polsce jest reprezentowana przez agencję MAD illustrators, na świecie przez brytyjską agencję Lipstick of London.

 

Mural niczym drzewo

Nasz mural jest niczym drzewo. Cieszę się, że nie tylko zdobi ulicę, ale również ją oczyszcza. Do jego namalowania została wykorzystana farba antysmogowa, która redukuje zanieczyszczenia i oczyszcza powietrze. Szkodliwe związki przyczepiają się do powierzchni, dzięki czemu powietrze staje się czystsze. Dla porównania farby potrafią redukować dziennie nawet do 0,44g tlenków azotu. Dorosłe drzewo filtruje dziennie 0,42g.’’- podkreśla twórczymi marki Lilou Magdalena Mousson-Lestang.

 

Realizacja: Braughman Group Media