O Lilou

 

 

 

Obrazek

 

Magdalena Mousson - Lestang zaczynała od tworzenia biżuterii dla najbliższych. Jednak idea personalizowanych talizmanów szybko zyskała szerokie grono fanów. Grawerowane zawieszki na sznurku stały się obiektem pożądania redaktorek mody i gwiazd. W 2008 roku twórczyni Lilou uruchomiła swój sklep online, rok później otworzyła pierwszy butik Lilou w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej - ustawiały się przed nim długie kolejki. W 2009 roku Magazyn Glamour przyznał Magdalenie nagrodę ‘’Kobieta Roku’’ i uznał ją za jedną z najbardziej utalentowanych kobiet biznesu.

 

Obrazek

 

Dynamiczny rozwój

 

W 2012 roku Magdalena spełniła swoje marzenie i otworzyła pierwszy zagraniczny butik w stolicy mody - Paryżu, przy prestiżowym bulwarze Saint Germain. Obecnie marka ma 39 butików w trzech krajach: 36 w Polsce, 2 w Niemczech oraz 1 we Francji. Sklep internetowy Lilou to dynamicznie rozwijająca się platforma w sześciu wersjach językowych - talizmany Lilou trafiają w odległe zakątki świata takie jak Kalifornia, Polinezja Francuska, czy Australia.

 

Obrazek

 

Idea Lilou

 

Lilou charakteryzuje kreatywność i dążenie do realizacji marzeń klientów. Wszystkie wzory są autorskie i powstają w pracowni projektowej, na czele której stoi twórczyni marki. Każdy model biżuterii jest zastrzeżony w urzędzie patentowym. Cechą charakterystyczną marki jest personalizacja i możliwość tworzenia niepowtarzalnych kompozycji. W każdym butiku znajduje się atelier – pracownia, w której wykonywane są grawerunki na biżuterii i gdzie jest ona konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów. Możliwość wykonania osobistego grawerunku sprawia, że talizmany pozwalają wyrazić miłość, wdzięczność, upamiętnić ważne chwile.

 

Obrazek

 

Zaangażowanie społeczne

 

Odpowiedzialność i zaangażowanie społeczne to dla twórczyni marki ważna część działalności Lilou. Dochód ze sprzedaży modeli biżuterii dedykowanych fundacjom charytatywnym od lat finansuje szczytne inicjatywy wspierając m.in. Fundację DKMS Polska i Stowarzyszenie Piękne Anioły. Od początku współpracy z Fundacją DKMS Polska Lilou przekazało blisko milion złotych na badania potencjalnych dawców szpiku, któremu każdy musi się poddać, aby pomyślnie znaleźć się w bazie dawców i móc uratować komuś życie. W butikach Lilou organizowane są cykliczne rejestracje do bazy dawców. Do tej pory udało się zarejestrować blisko 500 osób, z których jedna stała się dawcą faktycznym i uratowała życie małej dziewczynce.

 

Efekt sześciu lat współpracy ze Stowarzyszeniem Piękne Anioły to wyremontowany dom dziecka w Cyprzanowie, świetlica dla dzieci w szpitalu w Krakowie, placówka opiekuńczo – wychowawcza w Łodzi oraz kilkadziesiąt pomyślnie zrealizowanych remontów mieszkań i pokoi dla dzieci z rodzin żyjących w ubóstwie. Dzięki zawieszce „Skrzydło Miłości” dedykowanej Stowarzyszeniu udaje się zapewnić wielu dzieciom godne warunki do nauki, zabawy i snu. Efekty tych działań to dla wszystkich zaangażowanych źródło radości.

 

Obrazek

 

Gwiazdy i Lilou

 

Biżuterię Lilou noszą takie sławy jak zdobywczynie Oscarów Halle Berry i Sandra Bullock, amerykańska aktorka Eva Longoria, wokalistki Alicia Keys, Christina Aguilera, czy Nicole Scherzinger. Do grona wiernych fanek marki należy top modelka Anna Jagodzińska, prezenterki Paulina Sykut-Jeżyna oraz Marzena Rogalska, aktorki Anna Czartoryska-Niemczycka, Magdalena Lamparska, Julia Kamińska, a także tenisistki Agnieszka Radwańska i Iga Świątek.

 

Obrazek

 

Rodzina

 

Prywatnie Magdalena Mousson-Lestang jest szczęśliwą żoną i mamą trzech synów. Sky is the limit to idea, która towarzyszy jej każdego dnia.Twórczyni marki jest doskonałym przykładem na to, że pasja i konsekwencja to droga do spełniania marzeń.

 

Obrazek

 

Search engine powered by ElasticSuite