- Czy usługa grawerowania jest dodatkowo płatna?
- Czy można grawerować napisy w innych językach (np. po Japońsku)?
- Czy istnieją napisy, których nie można wygrawerować?
- Czy można wykonać grawerunek/malowanie po zakupieniu produktu?
- Czy istnieje możliwość wykonania grawerunku lub malowania na produkcie innej firmy?
- Czy grawerunek/malowanie można usunąć?
- Czy istnieją jakieś ograniczenia dotyczące usługi grawerowania?
- W jaki sposób wykonywany jest grawerunek ręczny?
- Czy w gotowym zestawie można zmienić element lub kolor sznurka/wstążki?
- Czy można skonfigurować kilka zawieszek w kompozycji?
- Czy można poprosić o połączenie elementów innych firm z elementami Lilou w butiku stacjonarnym?
- Czy można wymienić sznurek/wstążkę/żyłkę w kompozycji? Jakie są koszty?
- Czy można wymienić sznurek/wstążkę/żyłkę w kompozycji innej marki?
- Czy można zakupić sznurek/wstążkę do samodzielnego montażu?
- Czy dostępna jest usługa pozłocenia?
- Czy można zakupić pojedynczy kolczyk?
- Czy mogę zakupić kartę podarunkową Lilou?
- Jak wybrać rozmiar bransoletki?
- Jaki rozmiar bransoletki będzie odpowiedni na nadgarstek damski, męski i dziecięcy?
- Czy bransoletki wstążkowe są regulowane?
- Jak regulować bransoletki sznurkowe?
- Czy bransoletki sznurkowe z zapięciem są dodatkowo regulowane?
- W jaki sposób przechowywać biżuterię Lilou?
- W jaki sposób czyścić biżuterię Lilou?
- Czy mogę wyczyścić biżuterię Lilou w butiku stacjonarnym?
- Czego należy unikać podczas użytkowania biżuterii Lilou?
- Czy ciemnienie srebra/pozłocenia jest procesem naturalnym?
- Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?
- Czy można zmienić treść grawerunku, jeśli zamówienie zostało złożone?
- Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana elementów?
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Czy istnieje możliwość otrzymania faktury do zamówienia?
- Czy zamówienie internetowe może zostać wysłane za pobraniem?
- Czy można złożyć zamówienie z odbiorem w butiku?
- Czy można opłacić zamówienie internetowe przy odbiorze w butiku?
- Czy można opłacić zamówienie internetowe kartą podarunkową Lilou?
- Czy można złożyć zamówienie poza granice Polski?
- Czy można zmienić sposób dostawy i formę płatności po złożeniu zamówienia?
- Jak pakowana jest biżuteria Lilou?
- W ciągu jakiego czasu mogę zwrócić produkty zakupione w butiku stacjonarnym?
- Czy mogę wymienić produkt na inny w butiku stacjonarnym?
- Czy mogę zwrócić lub wymienić produkty z grawerunkiem/malowaniem?
- Czy w przypadku zwrotu/wymiany konieczne jest okazanie paragonu/faktury?
- Czy mogę zgłosić reklamację na produkt zakupiony stacjonarnie, wysyłając ją na adres sklepu internetowego?
- W ciągu jakiego czasu mogę zwrócić produkty zakupione w butiku online?
- Czy można zgłosić reklamację na produkt zakupiony za pośrednictwem strony internetowej w butiku stacjonarnym?
- Czy produkt zamówiony za pośrednictwem strony internetowej można wymienić na inny?
- Czy produkt zakupiony za pośrednictwem strony internetowej można zareklamować w butiku stacjonarnym?
- Czy w przypadku zwrotu produktu zakupionego za pośrednictwem strony internetowej konieczne jest okazanie paragonu/faktury?
W przypadku grawerunku ręcznego usługa jest bezpłatna. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze) to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł.
Tak, istnieje możliwość wygrawerowania napisu w innym języku.
W przypadku korzystania z alfabetu innego niż łaciński, możliwy jest tylko grawerunek maszynowy.
Należy również wziąć pod uwagę, że limit znaków na danym elemencie może ulec zmianie.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Zgodnie z filozofią Lilou, nie grawerujemy treści obraźliwych, propagujących nienawiść, dyskryminację płciową, rasową i religijną oraz zastrzeżonych znaków towarowych.
W przypadku grawerunków specjalnych Klient potwierdza, że ma wszelkie prawa do przesłanej grafiki/zdjęcia.
Tak,grawerunek i malowanie można wykonać w dowolnym momencie - usługa nie jest limitowana. Podstawowy grawerunek ręczny wykonywany jest bezpłatnie. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze), to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł. Koszt malowania liter to 39 zł. Koszt malowania ornamentów to 89 zł.
Nie, ze względu na brak znajomości specyfikacji produktów innych firm, nie podejmujemy się wykonania na nich grawerunków ani malowania.
Nie, usunięcie grawerunku/malowania nie jest możliwe.
Tak, w zależności od elementu pojawiają się ograniczenia związane z możliwością grawerowania.
Pod przyciskiem Personalizacja znajduje się opcja grawerowania, która ogranicza możliwości grawerunku w zależności od wielkości i rodzaju elementu. Jeśli nie ma możliwości wykonania grawerunku na wybranym elemencie, opcja jest nieaktywna.
Grawerunek ręczny wykonywany jest przez grawera w atelier. Wyróżnia go indywidualny charakter pisma osoby grawerującej.
W zależności od rodzaju kompozycji opcja zmiany elementu lub koloru sznurka/wstążki pojawi się na karcie produktu pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Ilość zawieszek możliwych do umieszczenia w danej kompozycji określona jest w konfiguratorze znajdującym się pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takich zestawów.
Tak, wymiany sznurka/wstążki/żyłki można dokonać w każdym butiku stacjonarnym oraz poprzez Dział Obsługi Klienta.
Koszt wymiany sznurka/wstążki/żyłki w bransoletce:
Jeden sznurek | 19 zł |
Dwa do trzech sznurków w 1 szt. bransoletki | 29 zł |
Plecionka | 109 zł |
Warkocz | 39 zł |
Żyłka | 19 zł |
Wstążka z pojedynczą kokardką | 29 zł |
Wstążka z podwójną kokardką | 29 zł |
Koszt wymiany sznurka w naszyjniku - 29 zł.
Do ceny usługi wymiany realizowanej za pośrednictwem działu obsługi klienta należy doliczyć koszt odesłania biżuterii po wykonaniu usługi, wybraną metodą dostawy:
- Wymiana + 14,99 zł - odesłanie do paczkomatu InPost
- Wymiana + 14,99 zł - odesłanie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
W przypadku chęci dokonania usługi wymiany za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta prosimy o kontakt pod adresem e-sklep@lilou.pl.
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takiej usługi.
Nie. Niestety nie prowadzimy oddzielnej sprzedaży sznurków/wstążek bez wykonania usługi wiązania.
Nie, nie świadczymy usługi pozłocenia.
Nie ma możliwości zakupu jednej sztuki, jeśli kolczyki sprzedawane są jako komplet (para).
Tak, kartę podarunkową można zakupić i zrealizować w każdym butiku stacjonarnym.
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Rozmiar bransoletki sznurkowej lub wstążkowej należy wybrać zgodnie z obwodem nadgarstka.
W przypadku zakupu bransoletki łańcuszkowej, z kamieni naturalnych lub koralików zalecamy wybór większego rozmiaru, co zapewni swobodę noszenia.
Przyjmuje się, że standardowy rozmiar dziecięcy to 12-14 cm, damski - 15-16 cm, natomiast męski - 18-19 cm.
Nie. Bransoletki wykonane są zgodnie z obwodem wskazanym w zamówieniu.
Ich swobodne założenie zapewnia elastyczny ryps, z którego są wykonane. Kokardy wiązane są na stałe - nie należy ich rozwiązywać.
Każda z naszych bransoletek sznurkowych jest regulowana za pomocą przesuwanych supełków.
Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Tak, każda bransoletka sznurkowa z zapięciem jest dodatkowo regulowana za pomocą przesuwanych supełków. Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych.
Biżuterię należy czyścić dedykowanymi do tego ściereczkami.
Zalecamy używanie naszych ściereczek do czyszczenia biżuterii. Należy zachować szczególną ostrożność podczas czyszczenia biżuterii z delikatnymi elementami takimi jak np. cyrkonie, masa perłowa, kamienie.
Nie należy prać sznurków oraz wstążek – w przypadku zużycia lub zabrudzenia zachęcamy do skorzystania z usługi wymiany sznurka/wstążki.
Tak, w każdym butiku stacjonarnym można skorzystać z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii.
Usługa czyszczenia nie jest zrealizowana, gdy stan produktu lub jego konstrukcja uniemożliwią bezpieczne i skuteczne przeprowadzenie zabiegu.
Czyszczenie niektórych elementów może wiązać się z koniecznością odpłatnej wymiany sznurka/wstążki.
Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia chemiczne, nie należy poddawać jej kontaktom z detergentami lub wodą oraz działaniu silnych kosmetyków.
Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych (zerwanie, zarysowanie, odkształcenie) należy zachować ostrożność podczas jej użytkowania, w szczególności gdy zawiera delikatne elementy z masy perłowej, kamieni naturalnych, itp.
Tak, ciemnienie biżuterii jest procesem naturalnym i odwracalnym (jeśli nie nastąpiło wskutek uszkodzeń chemicznych). Aby jak najdłużej zachować blask biżuterii zalecamy jej częste czyszczenie specjalnymi, miękkimi ściereczkami oraz przechowywanie w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych. Zachęcamy również do skorzystania z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii, którą można zrealizować w każdym z butików stacjonarnych.
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.
W przypadku zamówień z grawerunkiem maszynowym z odbiorem w butiku możliwe jest wydłużenie czasu realizacji do 7 dni.
Dołożymy wszelkich starań, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy.
Ewentualna modyfikacja treści grawerunku uzależniona jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie zmiany należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777).
Nie gwarantujemy możliwości zmiany jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Nie, po złożeniu zamówienia zmiana elementów lub ich liczby nie jest możliwa.
Możliwość anulacji zamówienia uzależnione jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie anulacji należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777) lub przesyłając taką prośbę na adres e-sklep@lilou.pl.
Nie gwarantujemy możliwości anulacji jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji, w szczególności w przypadku zamówienia elementu z grawerunkiem.
Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury. Na etapie składania zamówienia prosimy o wpisanie w danych nabywcy numeru NIP.
Tak, każde zamówienie internetowe bez wygrawerowanych/malowanych elementów może zostać wysłane za pobraniem.
Szczegóły dotyczące warunków dostawy, znajdują się TU.
Tak, można złożyć zamówienia internetowe z odbiorem w dowolnym butiku stacjonarnym.
Nie, przy odbiorze zamówienia w butiku dostępna jest tylko opcja zapłaty z góry.
W celu wykorzystania karty podarunkowej do opłacenia całości lub części zamówienia internetowego należy wybrać tę opcję z dostępnych metod płatności. Środki z karty można wykorzystać w całości lub częściowo. Do opłacenia jednego zamówienia można użyć tylko jednej karty podarunkowej (nie ma opcji użycia kilku kart podarunkowych w ramach jednej transakcji).
W przypadku, gdy wartość karty podarunkowej jest niższa niż wartość zamówienia istnieje możliwość opłacenia pozostałej kwoty inną dostępną metodą płatności (tzw. płatność podzielona).
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne. Szczegóły dotyczące sposobów i cen znajdują się TU.
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy ani formy płatności.
W zależności od rodzaju produktu, biżuteria pakowana jest w materiałowe woreczki lub pudełka z logo Lilou.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek/malowanie.
Zwrot środków realizowany jest na kartę podarunkową.
Tak, wymiana produktu zakupionego w butiku stacjonarnym możliwa jest w dowolnym butiku.
Nie, produkty spersonalizowane grawerunkiem nie podlegają zwrotom ani wymianom.
Tak, zwrot/wymiana w przypadku zakupu w butiku stacjonarnym możliwa jest tylko za okazaniem paragonu/faktury.
Tak, zgłoszenie reklamacji można przesłać na adres sklepu internetowego lub na adres e-sklep@lilou.pl. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji znajdują się TU.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od odbioru zamówienia, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek.
Zwrot środków realizowany jest w pierwotnej formie płatności.
W przypadku płatności za pobraniem, środki zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
Tak, reklamację można zgłosić w każdym butiku stacjonarnym. W celu przyspieszenia zgłoszenia reklamacji, można wypełnić formularz reklamacji, znajdujący się TU.
Nie, wymiana w tym przypadku nie jest możliwa. Klientowi przysługuje natomiast prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają elementy personalizowane grawerunkiem/malowaniem.
Tak, produkt zakupiony na stronie internetowej można zareklamować w każdym butiku stacjonarnym.
Nie, zwrotu można dokonać również na podstawie numeru zamówienia.