Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
FAQ
W przypadku grawerunku ręcznego usługa jest bezpłatna. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze) to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł.
Tak, istnieje możliwość wygrawerowania napisu w innym języku.
W przypadku korzystania z alfabetu innego niż łaciński, możliwy jest tylko grawerunek maszynowy.
Należy również wziąć pod uwagę, że limit znaków na danym elemencie może ulec zmianie.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Zgodnie z filozofią Lilou, nie grawerujemy treści obraźliwych, propagujących nienawiść, dyskryminację płciową, rasową i religijną oraz zastrzeżonych znaków towarowych.
W przypadku grawerunków specjalnych Klient potwierdza, że ma wszelkie prawa do przesłanej grafiki/zdjęcia.
Tak,grawerunek i malowanie można wykonać w dowolnym momencie - usługa nie jest limitowana. Podstawowy grawerunek ręczny wykonywany jest bezpłatnie. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze), to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł. Koszt malowania liter to 39 zł. Koszt malowania ornamentów to 89 zł.
Nie, ze względu na brak znajomości specyfikacji produktów innych firm, nie podejmujemy się wykonania na nich grawerunków ani malowania.
Nie, usunięcie grawerunku/malowania nie jest możliwe.
Tak, w zależności od elementu pojawiają się ograniczenia związane z możliwością grawerowania.
Pod przyciskiem Personalizacja znajduje się opcja grawerowania, która ogranicza możliwości grawerunku w zależności od wielkości i rodzaju elementu. Jeśli nie ma możliwości wykonania grawerunku na wybranym elemencie, opcja jest nieaktywna.
Grawerunek ręczny wykonywany jest przez grawera w atelier. Wyróżnia go indywidualny charakter pisma osoby grawerującej.
W zależności od rodzaju kompozycji opcja zmiany elementu lub koloru sznurka/wstążki pojawi się na karcie produktu pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Ilość zawieszek możliwych do umieszczenia w danej kompozycji określona jest w konfiguratorze znajdującym się pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takich zestawów.
Tak, wymiany sznurka/wstążki/żyłki można dokonać w każdym butiku stacjonarnym oraz poprzez Dział Obsługi Klienta.
Koszt wymiany sznurka/wstążki/żyłki w bransoletce:
Jeden sznurek | 19 zł |
Dwa do trzech sznurków w 1 szt. bransoletki | 29 zł |
Plecionka | 109 zł |
Warkocz | 39 zł |
Żyłka | 19 zł |
Wstążka z pojedynczą kokardką | 29 zł |
Wstążka z podwójną kokardką | 29 zł |
Koszt wymiany sznurka w naszyjniku - 29 zł.
Do ceny usługi wymiany realizowanej za pośrednictwem działu obsługi klienta należy doliczyć koszt odesłania biżuterii po wykonaniu usługi, wybraną metodą dostawy:
- Wymiana + 11,99 zł - odesłanie do paczkomatu InPost
- Wymiana + 13,99 zł - odesłanie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
W przypadku chęci dokonania usługi wymiany za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takiej usługi.
Nie. Niestety nie prowadzimy oddzielnej sprzedaży sznurków/wstążek bez wykonania usługi wiązania.
Nie, nie świadczymy usługi pozłocenia.
Nie ma możliwości zakupu jednej sztuki, jeśli kolczyki sprzedawane są jako komplet (para).
Tak, kartę podarunkową można zakupić i zrealizować w każdym butiku stacjonarnym.
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Rozmiar bransoletki sznurkowej lub wstążkowej należy wybrać zgodnie z obwodem nadgarstka.
W przypadku zakupu bransoletki łańcuszkowej, z kamieni naturalnych lub koralików zalecamy wybór większego rozmiaru, co zapewni swobodę noszenia.
Przyjmuje się, że standardowy rozmiar dziecięcy to 12-14 cm, damski - 15-16 cm, natomiast męski - 18-19 cm.
Nie. Bransoletki wykonane są zgodnie z obwodem wskazanym w zamówieniu.
Ich swobodne założenie zapewnia elastyczny ryps, z którego są wykonane. Kokardy wiązane są na stałe - nie należy ich rozwiązywać.
Każda z naszych bransoletek sznurkowych jest regulowana za pomocą przesuwanych supełków.
Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Tak, każda bransoletka sznurkowa z zapięciem jest dodatkowo regulowana za pomocą przesuwanych supełków. Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych.
Biżuterię należy czyścić dedykowanymi do tego ściereczkami.
Zalecamy używanie naszych ściereczek do czyszczenia biżuterii. Należy zachować szczególną ostrożność podczas czyszczenia biżuterii z delikatnymi elementami takimi jak np. cyrkonie, masa perłowa, kamienie.
Nie należy prać sznurków oraz wstążek – w przypadku zużycia lub zabrudzenia zachęcamy do skorzystania z usługi wymiany sznurka/wstążki.
Tak, w każdym butiku stacjonarnym można skorzystać z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii.
Usługa czyszczenia nie jest zrealizowana, gdy stan produktu lub jego konstrukcja uniemożliwią bezpieczne i skuteczne przeprowadzenie zabiegu.
Czyszczenie niektórych elementów może wiązać się z koniecznością odpłatnej wymiany sznurka/wstążki.
Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia chemiczne, nie należy poddawać jej kontaktom z detergentami lub wodą oraz działaniu silnych kosmetyków.
Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych (zerwanie, zarysowanie, odkształcenie) należy zachować ostrożność podczas jej użytkowania, w szczególności gdy zawiera delikatne elementy z masy perłowej, kamieni naturalnych, itp.
Tak, ciemnienie biżuterii jest procesem naturalnym i odwracalnym (jeśli nie nastąpiło wskutek uszkodzeń chemicznych). Aby jak najdłużej zachować blask biżuterii zalecamy jej częste czyszczenie specjalnymi, miękkimi ściereczkami oraz przechowywanie w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych. Zachęcamy również do skorzystania z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii, którą można zrealizować w każdym z butików stacjonarnych.
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.
W przypadku zamówień z grawerunkiem maszynowym z odbiorem w butiku możliwe jest wydłużenie czasu realizacji do 7 dni.
Dołożymy wszelkich starań, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy.
Ewentualna modyfikacja treści grawerunku uzależniona jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie zmiany należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777).
Nie gwarantujemy możliwości zmiany jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Nie, po złożeniu zamówienia zmiana elementów lub ich liczby nie jest możliwa.
Możliwość anulacji zamówienia uzależnione jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie anulacji należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777) lub przesyłając taką prośbę na adres [email protected].
Nie gwarantujemy możliwości anulacji jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji, w szczególności w przypadku zamówienia elementu z grawerunkiem.
Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury. Na etapie składania zamówienia prosimy o wpisanie w danych nabywcy numeru NIP.
Tak, każde zamówienie internetowe bez wygrawerowanych/malowanych elementów może zostać wysłane za pobraniem.
Szczegóły dotyczące warunków dostawy, znajdują się TU.
Tak, można złożyć zamówienia internetowe z odbiorem w dowolnym butiku stacjonarnym.
Nie, przy odbiorze zamówienia w butiku dostępna jest tylko opcja zapłaty z góry.
Nie, płatności kartą podarunkową na Lilou.pl nie są realizowane.
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne. Szczegóły dotyczące sposobów i cen znajdują się TU.
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy ani formy płatności.
W zależności od rodzaju produktu, biżuteria pakowana jest w materiałowe woreczki lub pudełka z logo Lilou.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek/malowanie.
Zwrot środków realizowany jest na kartę podarunkową.
Tak, wymiana produktu zakupionego w butiku stacjonarnym możliwa jest w dowolnym butiku.
Nie, produkty spersonalizowane grawerunkiem nie podlegają zwrotom ani wymianom.
Tak, zwrot/wymiana w przypadku zakupu w butiku stacjonarnym możliwa jest tylko za okazaniem paragonu/faktury.
Tak, zgłoszenie reklamacji można przesłać na adres sklepu internetowego lub na adres [email protected]. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji znajdują się TU.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od odbioru zamówienia, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek.
Zwrot środków realizowany jest w pierwotnej formie płatności.
W przypadku płatności za pobraniem, środki zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
Tak, reklamację można zgłosić w każdym butiku stacjonarnym. W celu przyspieszenia zgłoszenia reklamacji, można wypełnić formularz reklamacji, znajdujący się TU.
Nie, wymiana w tym przypadku nie jest możliwa. Klientowi przysługuje natomiast prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają elementy personalizowane grawerunkiem/malowaniem.
Tak, produkt zakupiony na stronie internetowej można zareklamować w każdym butiku stacjonarnym.
Nie, zwrotu można dokonać również na podstawie numeru zamówienia.
Masz inne pytanie?
Najwyższa jakość jest sercem tego, co robimy. Od najlepszych materiałów do wyjątkowej obsługi klienta.
Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie
Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
FAQ
W przypadku grawerunku ręcznego usługa jest bezpłatna. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze) to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł.
Tak, istnieje możliwość wygrawerowania napisu w innym języku.
W przypadku korzystania z alfabetu innego niż łaciński, możliwy jest tylko grawerunek maszynowy.
Należy również wziąć pod uwagę, że limit znaków na danym elemencie może ulec zmianie.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Zgodnie z filozofią Lilou, nie grawerujemy treści obraźliwych, propagujących nienawiść, dyskryminację płciową, rasową i religijną oraz zastrzeżonych znaków towarowych.
W przypadku grawerunków specjalnych Klient potwierdza, że ma wszelkie prawa do przesłanej grafiki/zdjęcia.
Tak,grawerunek i malowanie można wykonać w dowolnym momencie - usługa nie jest limitowana. Podstawowy grawerunek ręczny wykonywany jest bezpłatnie. Koszt grawerunku maszynowego typu NAPIS (czcionką wybraną z dostępnych w konfiguratorze) oraz GRAFIKA (z dostępnych w konfiguratorze), to 40 zł. Cena grawerunku maszynowego ZDJĘCIA/GRAFIKI WŁASNEJ (plik przesłany przez klienta) - 80 zł. Koszt malowania liter to 39 zł. Koszt malowania ornamentów to 89 zł.
Nie, ze względu na brak znajomości specyfikacji produktów innych firm, nie podejmujemy się wykonania na nich grawerunków ani malowania.
Nie, usunięcie grawerunku/malowania nie jest możliwe.
Tak, w zależności od elementu pojawiają się ograniczenia związane z możliwością grawerowania.
Pod przyciskiem Personalizacja znajduje się opcja grawerowania, która ogranicza możliwości grawerunku w zależności od wielkości i rodzaju elementu. Jeśli nie ma możliwości wykonania grawerunku na wybranym elemencie, opcja jest nieaktywna.
Grawerunek ręczny wykonywany jest przez grawera w atelier. Wyróżnia go indywidualny charakter pisma osoby grawerującej.
W zależności od rodzaju kompozycji opcja zmiany elementu lub koloru sznurka/wstążki pojawi się na karcie produktu pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Ilość zawieszek możliwych do umieszczenia w danej kompozycji określona jest w konfiguratorze znajdującym się pod przyciskiem Personalizuj.
Brak przycisku Personalizuj w karcie produktu oznacza, że wybrana kompozycja nie podlega modyfikacjom.
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takich zestawów.
Tak, wymiany sznurka/wstążki/żyłki można dokonać w każdym butiku stacjonarnym oraz poprzez Dział Obsługi Klienta.
Koszt wymiany sznurka/wstążki/żyłki w bransoletce:
Jeden sznurek | 19 zł |
Dwa do trzech sznurków w 1 szt. bransoletki | 29 zł |
Plecionka | 109 zł |
Warkocz | 39 zł |
Żyłka | 19 zł |
Wstążka z pojedynczą kokardką | 29 zł |
Wstążka z podwójną kokardką | 29 zł |
Koszt wymiany sznurka w naszyjniku - 29 zł.
Do ceny usługi wymiany realizowanej za pośrednictwem działu obsługi klienta należy doliczyć koszt odesłania biżuterii po wykonaniu usługi, wybraną metodą dostawy:
- Wymiana + 11,99 zł - odesłanie do paczkomatu InPost
- Wymiana + 13,99 zł - odesłanie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
W przypadku chęci dokonania usługi wymiany za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Nie. Ze względu na brak znajomości specyfiki elementów innych marek nie wykonujemy takiej usługi.
Nie. Niestety nie prowadzimy oddzielnej sprzedaży sznurków/wstążek bez wykonania usługi wiązania.
Nie, nie świadczymy usługi pozłocenia.
Nie ma możliwości zakupu jednej sztuki, jeśli kolczyki sprzedawane są jako komplet (para).
Tak, kartę podarunkową można zakupić i zrealizować w każdym butiku stacjonarnym.
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Rozmiar bransoletki sznurkowej lub wstążkowej należy wybrać zgodnie z obwodem nadgarstka.
W przypadku zakupu bransoletki łańcuszkowej, z kamieni naturalnych lub koralików zalecamy wybór większego rozmiaru, co zapewni swobodę noszenia.
Przyjmuje się, że standardowy rozmiar dziecięcy to 12-14 cm, damski - 15-16 cm, natomiast męski - 18-19 cm.
Nie. Bransoletki wykonane są zgodnie z obwodem wskazanym w zamówieniu.
Ich swobodne założenie zapewnia elastyczny ryps, z którego są wykonane. Kokardy wiązane są na stałe - nie należy ich rozwiązywać.
Każda z naszych bransoletek sznurkowych jest regulowana za pomocą przesuwanych supełków.
Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Tak, każda bransoletka sznurkowa z zapięciem jest dodatkowo regulowana za pomocą przesuwanych supełków. Z racji, iż bransoletki są zabezpieczane przed rozwiązaniem, pierwsza regulacja może wymagać użycia większej ilości siły.
Zalecamy przechowywanie biżuterii w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych.
Biżuterię należy czyścić dedykowanymi do tego ściereczkami.
Zalecamy używanie naszych ściereczek do czyszczenia biżuterii. Należy zachować szczególną ostrożność podczas czyszczenia biżuterii z delikatnymi elementami takimi jak np. cyrkonie, masa perłowa, kamienie.
Nie należy prać sznurków oraz wstążek – w przypadku zużycia lub zabrudzenia zachęcamy do skorzystania z usługi wymiany sznurka/wstążki.
Tak, w każdym butiku stacjonarnym można skorzystać z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii.
Usługa czyszczenia nie jest zrealizowana, gdy stan produktu lub jego konstrukcja uniemożliwią bezpieczne i skuteczne przeprowadzenie zabiegu.
Czyszczenie niektórych elementów może wiązać się z koniecznością odpłatnej wymiany sznurka/wstążki.
Aby uniknąć narażenia biżuterii na uszkodzenia chemiczne, nie należy poddawać jej kontaktom z detergentami lub wodą oraz działaniu silnych kosmetyków.
Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych (zerwanie, zarysowanie, odkształcenie) należy zachować ostrożność podczas jej użytkowania, w szczególności gdy zawiera delikatne elementy z masy perłowej, kamieni naturalnych, itp.
Tak, ciemnienie biżuterii jest procesem naturalnym i odwracalnym (jeśli nie nastąpiło wskutek uszkodzeń chemicznych). Aby jak najdłużej zachować blask biżuterii zalecamy jej częste czyszczenie specjalnymi, miękkimi ściereczkami oraz przechowywanie w specjalnie do tego przeznaczonych miękkich woreczkach i wyściełanych pudełkach, z dala od wilgoci, ciepła i miejsc mocno nasłonecznionych. Zachęcamy również do skorzystania z bezpłatnej usługi profesjonalnego czyszczenia biżuterii, którą można zrealizować w każdym z butików stacjonarnych.
Maksymalny czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.
W przypadku zamówień z grawerunkiem maszynowym z odbiorem w butiku możliwe jest wydłużenie czasu realizacji do 7 dni.
Dołożymy wszelkich starań, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy.
Ewentualna modyfikacja treści grawerunku uzależniona jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie zmiany należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777).
Nie gwarantujemy możliwości zmiany jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Nie, po złożeniu zamówienia zmiana elementów lub ich liczby nie jest możliwa.
Możliwość anulacji zamówienia uzależnione jest od etapu realizacji, na którym znajduje się zamówienie.
Zgłoszenie anulacji należy dokonać w jak najszybszym terminie po złożeniu zamówienia kontaktując się telefonicznie z DOK od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 (tel. 224604777) lub przesyłając taką prośbę na adres [email protected].
Nie gwarantujemy możliwości anulacji jeśli zamówienie zostało przekazane do realizacji, w szczególności w przypadku zamówienia elementu z grawerunkiem.
Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury. Na etapie składania zamówienia prosimy o wpisanie w danych nabywcy numeru NIP.
Tak, każde zamówienie internetowe bez wygrawerowanych/malowanych elementów może zostać wysłane za pobraniem.
Szczegóły dotyczące warunków dostawy, znajdują się TU.
Tak, można złożyć zamówienia internetowe z odbiorem w dowolnym butiku stacjonarnym.
Nie, przy odbiorze zamówienia w butiku dostępna jest tylko opcja zapłaty z góry.
Nie, płatności kartą podarunkową na Lilou.pl nie są realizowane.
Regulamin karty podarunkowej dostępny TU.
Tak, oferujemy wysyłki zagraniczne. Szczegóły dotyczące sposobów i cen znajdują się TU.
Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany sposobu dostawy ani formy płatności.
W zależności od rodzaju produktu, biżuteria pakowana jest w materiałowe woreczki lub pudełka z logo Lilou.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek/malowanie.
Zwrot środków realizowany jest na kartę podarunkową.
Tak, wymiana produktu zakupionego w butiku stacjonarnym możliwa jest w dowolnym butiku.
Nie, produkty spersonalizowane grawerunkiem nie podlegają zwrotom ani wymianom.
Tak, zwrot/wymiana w przypadku zakupu w butiku stacjonarnym możliwa jest tylko za okazaniem paragonu/faktury.
Tak, zgłoszenie reklamacji można przesłać na adres sklepu internetowego lub na adres [email protected]. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji znajdują się TU.
Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od odbioru zamówienia, jeśli na zwracanym elemencie nie został wykonany grawerunek.
Zwrot środków realizowany jest w pierwotnej formie płatności.
W przypadku płatności za pobraniem, środki zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
Tak, reklamację można zgłosić w każdym butiku stacjonarnym. W celu przyspieszenia zgłoszenia reklamacji, można wypełnić formularz reklamacji, znajdujący się TU.
Nie, wymiana w tym przypadku nie jest możliwa. Klientowi przysługuje natomiast prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają elementy personalizowane grawerunkiem/malowaniem.
Tak, produkt zakupiony na stronie internetowej można zareklamować w każdym butiku stacjonarnym.
Nie, zwrotu można dokonać również na podstawie numeru zamówienia.
Masz inne pytanie?
Najwyższa jakość jest sercem tego, co robimy. Od najlepszych materiałów do wyjątkowej obsługi klienta.
Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie