Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.
Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.
Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.
Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:
- WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU.
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy.
- PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.
lub:
- ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki.
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.
Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:
Lilou
Ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa
Procedura zgłaszania reklamacji
W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.
Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:
- Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
- W formie elektronicznej na adres [email protected]
- Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.
W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.
Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.
Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.
Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.
Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.
Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:
- WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU.
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy.
- PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.
lub:
- ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki.
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.
Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:
Lilou
Ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa
Procedura zgłaszania reklamacji
W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.
Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:
- Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
- W formie elektronicznej na adres [email protected]
- Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.
W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.
Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.