Lilou
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy (Zwrot)
 

Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.

Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.

Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.

Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:


 

  1. WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU. 
    Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy. 

     
  2. PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
    Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.

    lub:
     
  3. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
    Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki. 
    Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.


    Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:

    Lilou 
    Ul. Józefa Lewartowskiego 6
    00-190 Warszawa 
     
Pobierz formularz zwrotu

 

 

Procedura zgłaszania reklamacji
 

W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
 

1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
 

W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.

Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji. 

Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:

  • Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
  • W formie elektronicznej na adres [email protected]
  • Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.

    2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.

W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.

Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.

 

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy (Zwrot)
 

Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.

Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.

Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.

Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:


 

  1. WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU. 
    Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy. 

     
  2. PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
    Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.

    lub:
     
  3. ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
    Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki. 
    Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.


    Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:

    Lilou 
    Ul. Józefa Lewartowskiego 6
    00-190 Warszawa 
     

 

 

Procedura zgłaszania reklamacji
 

W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
 

1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
 

W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.

Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji. 

Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:

  • Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
  • W formie elektronicznej na adres [email protected]
  • Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.

    2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.

W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.

Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.