Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Wydłużone godziny pracy butików 2024
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.
Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.
Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.
Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:
- WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU.
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy.
- PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.
lub:
- ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki.
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.
Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:
Lilou
Ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa
Procedura zgłaszania reklamacji
W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.
Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:
- Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
- W formie elektronicznej na adres [email protected]
- Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.
W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.
Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.
Czas i koszt dostawy
Formy płatności Online Shop
Formy płatności butiki
Zwroty i reklamacje
FAQ
Gwarancja i certyfikat autentyczności
Wydłużone godziny pracy butików 2024
Zobacz jak pakujemy
REGULAMIN PROMOCJI WYJĄTKOWE PREZENTY BLACK WEEK
Newsletter
Regulamin sklepu internetowego Lilou.pl
Polityka prywatności
Regulamin karty podarunkowej
Regulamin Newslettera
Regulamin konkursu „Look olimpijski z Lilou”
REGULAMIN KONKURSU „Odkryj swój talizman szczęścia Lilou”
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Odstąpienia od umowy produktu zakupionego na lilou.pl, możesz dokonać w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane grawerunkiem lub malowaniem.
Środki zostaną zwrócone w tej samej formie w której nastąpiła płatność a w przypadku zwrotu za zamówienie opłacone za pobraniem, zwrot środków nastąpi na wskazane konto bankowe.
Pełne informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie Sklepu Internetowego TUTAJ.
Aby zwrócić produkt zakupiony na lilou.pl:
- WYPEŁNIJ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU.
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu, znajdującego się TUTAJ lub o sporządzenie oświadczenia o chęci odstąpienia umowy.
- PRZEKAŻ ZWRACANY PRODUKT DO BUTIKU STACJONARNEGO
Zwracany produkt można zwrócić w każdym butiku stacjonarnym na terenie Polski. W tym celu prosimy o udanie się do butiku wraz z produktem i dowodem zakupu/numerem zamówienia. Posiadanie wypełnionego formularza zwrotu, przyspieszy przyjęcie zwrotu.
lub:
- ZAPAKUJ I WYŚLIJ PRODUKT DO Działu Obsługi Klienta (DOK):
Zwracany produkt można również odesłać do DOK, w tym celu, prosimy dobrze zabezpieczyć produkt, tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie i zapakować go do wysyłki.
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub oświadczenie.
Zwroty należy wysyłać wyłącznie na adres:
Lilou
Ul. Józefa Lewartowskiego 6
00-190 Warszawa
Procedura zgłaszania reklamacji
W celu zgłoszenia reklamacji dot. produktu zakupionego w Lilou:
1. ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu możesz posłużyć się wzorem zgłoszenia reklamacyjnego, znajdującego się TUTAJ.
Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie może zostać złożone poprzez:
- Pisemne zgłoszenie wysłane na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa
- W formie elektronicznej na adres [email protected]
- Poprzez dostarczenie reklamowanego produktu do jednego z butików stacjonarnych lub odesłania na adres: Lilou ul. Lewartowskiego 6; 00-190 Warszawa. Poprosimy o dołączenie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego.
2. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja o dalszym postępowaniu z reklamacją.
W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzje reklamacyjną.
Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego TUTAJ.